Kõige sagedamini tekib tarbijal takistus soovitud veebipoes kasutajaks registreerimisel, sest rippmenüüst puudub võimalus valida kättetoimetamise aadressiks Eestit või sisestada Eesti suunakoodiga telefoninumbrit.
Kehtivate reeglite kohaselt ei saa Euroopa Liidu siseste tehingute korral keelduda kaupade või teenuste müügist teise liikmeriigi tarbijale. Küll aga jääb kauplejatele õigus valida, kas ostud tarnitakse liikmesriiki, kuhu kaupleja pakub kohaletoimetamist, või tarbija tuleb ise kaubale kokkulepitud kohta järele. Seega peab tarbijal olema võimalik sisestada oma kontaktaadress.
Tarbijatele teise liikmesriiki tarnimisekohustus on jäetud määrusest välja eelkõige seoses sellega, et kauplejatelt ei saa ära võtta vabadust otsustada kaubandusliku tegevuse üle omal äranägemisel, küll aga on keelatud müügist keeldumine seoses sellega, kus on tarbija elukoht.
Näiteks kui Eesti tarbija soovib osta fotokaamerat Saksamaa veebipoest, mis pakub tarnet vaid Saksamaa piires, ei tohi kaupleja tehingust keelduda, kui tarbija nõustub kaamerale ise järgi tulema või vormistab kättetoimetamise Saksamaal asuvale aadressile.
Ka elektrooniliselt osutatavate teenuste puhul nagu pilveteenused, andmebaasiteenused ja veebimajutus ei nähta edaspidi ette võimalust keelduda teise liikmesriigi tarbijale teenuse osutamistest. Sama kehtib ka muude teenuste nagu näiteks autorent või hotellimajutus kohta. Antud teenuste puhul on siiani ligipääsu piirangutest rohkem täheldatud kallimate hindade kehtestamist sõltuvalt tarbija päritoluriigist. Erinevate hindade kehtestamine samal veebisaidul olenevalt tarbija päritolust on keelatud.