Eesti reisijatel, kes pole saanud TT Baltics SIA-lt ärajäänud reisi eest raha tagasi, palutakse võtta ühendust Läti Tarbijakaitseametiga

Praeguseks on TT Baltics SIA (TT Baltics) peaaegu kõikidele Eesti reisijatele ärajäänud reiside eest raha tagasi maksnud. Raha on tagasi saanud reisijad, kelle kohta on TT Baltics’ile esitatud avaldus ja kelle nõue aktsepteeriti (kõik dokumendid olid olemas ja pank kinnitas nõude õigsuse).

Läti Tarbijakaitseamet kutsub üles Eesti reisijaid, kes ei ole TT Baltics’ilt ärajäänud reisi eest raha tagasi saanud, teavitama neid sellest hiljemalt 29. veebruariks 2024 saates e-kirja aadressile pasts@ptac.gov.lv. Reisijad, kes esitavad oma avalduse pärast seda kuupäeva, ei pruugi oma raha tagasi saada. Soovitame Läti Tarbijakaitseameti poole pöörduda inglise keeles ning esitada andmed reisi ja reisija kohta ning kõik olemasolevad dokumendid reisi ostmise kohta (mh reisileping või selle kinnitus ja tasumist tõendav dokument).

Reisikorraldajale TT Baltics, kes on TUI esindaja Baltikumis, on kohaldatud rahvusvahelisi sanktsioone, mille tõttu reisikorraldaja tühistas kõik planeeritud reisid.

Informatsioon Läti EL tarbija nõustamiskeskuse koduleheküljelt: https://ecclatvia.lv/lv/uncategorized/travellers-from-estonia-are-invited-to-contact-the-consumer-rights-protection-centre-if-they-have-not-yet-received-the-required-refund-from-tt-baltics-for-a-trip-that-never-happened.

Küsimuste korral palume pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti või EL tarbija nõustamiskeskuse poole e-posti aadressidel: info@ttja.ee või consumer@consumer.ee.

Tagasi