Tarbijakaitseamet ja EL tarbija nõustamiskeskus osalevad turismimessil

11. veebruar 2010

Tänavune turismimess Tourest 2010 toimub 12. – 14. veebruaril ning esmakordselt osalevad seal ka Tarbijakaitseamet ning Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskus.

Üha kasvav nõudlus on põhjustanud erinevate reisipakkumiste arvu suurenemise, kuid paraku on see endaga kaasa toonud hulga turismiga seotud probleeme, moodustades 2009. aastal koguni 11% kõikidest Tarbijakaitseametisse edastatud kaebustest.

Põhjustena võib välja tuua nii hilinenud kui ärajäänud lennud, probleemid piletitega, mitteusaldusväärsed reisifirmad ja/või nende pankrotistumised, ebameeldivad vahejuhtumid reisil olles jms.

Tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste lausus: „oskuslikult valitud reis ning ülevaade oma õigustest ja võimalustest aitavad Teil langetada õige valiku ning loovad eelduse puhkuse õnnestumiseks“.

Tarbijakaitseameti eesmärk on messilistele anda reisimise valiku ja probleemide lahendamise kohta nõu. Tarbijakaitseameti ja EL tarbija nõustamiskeskuse boksist leiab reisiteemalisi infomaterjale ning saab konsulteerida turismivaldkonda tundvate spetsialistidega, kes oskavad vastata reisimist puudutavatele küsimustele.

Tarbijakaitseameti ja EL tarbija nõustamiskeskuse esindajad ootavad Teid boksis number A4

Kohtumiseni messil!

Lisainfo:

Silvia Ustav
EL tarbija nõustamiskeskuse juhataja
6 201 708

Hanna Turetski
Tarbijakaitseamet
Tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja
6 201 706
53 308 076