Reisijate õigused seoses lennufirma Finnair streigiga

Lennufirma Finnair on pilootide streigi tõttu tühistanud kõik liinilennud! Reisijatel palutakse viivitamatult pöörduda lennupileti müünud reisifirma või lennuettevõtja poole! (17/11/09)

Seoses Finnairi ja Soome Liinilendurite Assotsiatsiooni vahel peetud tööalaste läbirääkimiste läbikukkumisega alustasid Finnairi piloodid 16. novembril 2009 streigiga, mis toob kaasa pea kõikide Finnairi liinilendude tühistamise. Streik ei mõjuta tšarterlendude toimumist, samuti Finncomm Airlines poolt opereeritavate lendude toimumist. Rohkem teavet tühistatud lendude kohta leiate siit

Finnair soovitab kõikidel reisijatel, kelle lennud on tühistatud, lükata lend edasi. Kui see siiski ei ole reisija jaoks sobiv, püüab Finnair omalt poolt teha kõik võimaliku, et reisijad saaks toimetatud soovitud sihtkohta. Reisijad, keda puudutab lendude tühistamine, võivad taotleda asenduslendu, broneeringu muutmist või makstud piletiraha tagastamist. Reisijatel, kes soovivad kasutamata jäänud piletite eest raha tagastamist, palub Finnair täita vastav vorm, mis on leitav siit.

Täiendava informatsiooni saamiseks kutsub Finnair kõiki reisijaid, kes on ostnud Finnairi lennule pileti, kuid kelle lennud on tühistatud, viivitamatult pöörduma reisifirma poole, kellelt pilet on ostetud. Samuti on reisijatel võimalik helistada Finnairi klienditeenindustelefonidele +358 800 9 3466 või +358 600 140 140 (kõne maksumus 3.12 EUR/vastuvõetud kõne+kohaliku kõne maksumus), mis on avatud 24 tundi ööpäevas. Finnairi Eesti klienditeeninduse telefoninumbrid on +372 6 266 309 ning +372 6 266 310. Lisaks teavitatakse reisijaid muutustest ka tekstisõnumite kaudu.

Reisijad saavad jälgida oma broneeringute hetkeseisu siit

Finnair vabandab reisijate ees võimalike ebamugavuste pärast.

Lisainfot oma lennureisija õigustest leiate EL tarbija nõustamiskeskuse kodulehelt (http://www.consumer.ee/1148) või võttes keskusega otse ühendust telefonidel 6201708 ja 6460123.