EL tarbija nõustamiskeskus ja Tarbijakaitseamet annavad Tourestil kasulikku reisinõu

14.02.2014

Tarbijakaitseamet jagab koos Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskusega reedel, 14. veebruaril algaval järjekordsel turismimessil Tourest külastajatele nõu, kuidas teadlikult reisi osta.

Tarbijakaitseamet paneb inimestele südamele, et reisi valides tuleb olla väga tähelepanelik ja mitte teha otsust uisapäisa. Enne pakettreisi ostmist tuleks välja selgitada, kes on reisi tegelik korraldaja ja tutvuda põhjalikult reisilepingu tingimustega.

Nii pakettreisi kui ka lennupiletite ostusoovi korral peaks reisiteenuste pakkuja ja osutaja kohta tegema täiendava taustakontrolli, tutvudes erinevates internetiportaalides ja -foorumites ettevõtja kohta avaldatud infoga. Kahtlusi peaks tekitama, kui lennupileteid müüb eraisik sotsiaalmeedias. Selliseid pakkumisi tuleks ignoreerida. Üks võimalus selleks, et teha kindlaks, kas lennupileteid või mõnda muud reisiteenust müüb juriidiline või eraisik, on vaadata, kelle pangakontole tuleb raha kanda – eraisiku või firma arvele. Pakettreisi puhul tuleks kontrollida, ega valitud reisifirma pole tarbijakaitseameti kodulehel asuvas mustas nimekirjas.

EL tarbija nõustamiskeskus nõustab messil huvilisi, millised on Euroopa Liidus kehtivad reisija õigused ning kuidas käituda, kui reisil sooritatud ostude või tarbitud teenustega tekivad probleemid.

Kohtumiseni messil!

Täiendav teave:
Kristina Vaksmaa
EL tarbija nõustamiskeskuse juhataja
6201708