Allahindlused Prantsusmaal!

Prantsusmaal algab 24-ndal juunil peaaegu kõikjal nn “suvemüük”,  mis kestab 6 nädalat!

Kasulikke nõuandeid:


Müüjad on kohustatud suvemüügil kinni pidama tavapärastest reeglitest. Ostjal on tootmisvigade ja müügijärgse teeninduse osas samad õigused nagu tavaliselt. See tähendab, et müüja on kohustatud peidetud defektiga toote ümber vahetama või makstud raha tagastama (defektide puhul, mida polnud näha toote ostmise ajal).

“Kaupu ei saa tagastada ega ümber vahetada”: sellist reeglit võib kasutada ainult nende toodete müügil, mis on spetsiaalselt tunnistatud puudustega kaubaks ning vastavalt märgistatud. Kui tarbija ostab puudustega kauba, säilivad tal kõik õigused müügijärgse teeninduse kohta.

Soovitav on suviselt väljamüügilt ostetavaid kaupu alati hoolikalt kontrollida!

Järgmised detailid peavad olema selgelt näha toote märgistusel:

  • varasem hind peab olema maha kriipsutatud (see hind peaks olema madalaim hindadest, mida kasutati 30 päeva jooksul enne suvemüüki)
  • toote uus hind
  • allahindluse kogumaht

Kõik allahindlusega tooted peavad olema eristatud muust kaubast märgistusega “allahindlus”. Kui allahindluse määr on kõigil toodetel ühesugune (näiteks, mingil riiulil on kõigi toodete allahindluseks 10%), siis piisab selle allahindluse määra ja uue hinna üldisest tähistamisest.

Muud soovitused suvemüügiks:

  • pöörake alati tähelepanu müügijärgse teeninduse võimalustele, vaatamata mistahes allahindlustele
  • kui Teil tekib mingi kahtlus allahindluse kohta, siis pöörduge kindlasti müüja poole selgituste saamiseks
  • säilitage ostetud kauba juures ostukviitung, sest seda nõuab müüja alati, kui Te soovite hiljem kaebust esitada!

Täiendavat infot Prantsusmaal toimuva “suvemüügi” kohta saab EL Tarbijakaitsekeskusest Kehlis:

Rehfusplatz 11, D-77694 Kehl,
Tel: 0049 7851 991 48 21; 0820 200 999 (9 euro senti/minut)
E-post: info at euroinfo-kehl dot com